IFK Malmö

Matchstart:lör 22 februari, 10:00
Plats:Malmö Stadion plan 9, konstgräs
Samling:09:15, Malmö Stadion plan 9, konstgräs
Aktivitetsinfo: Samling 09.15 på plan 9, kom ombytta till era IFK Malmö-träningskläder. Ni får bara matchtröja på plats.
Ljus framtid väntar
2020-02-24 05:50
Idag spelade vi träningsmatch mot BHSK P06. Stundtals verkligen dåliga väderförhållanden där det blåste som in i ....... Vi ligger i avslutande fas av andra delen av tre delar för vår försäsong. Detta gör att många av spelare har tunga ben vilket är helt normalt. Många misstag görs både defensivt och offensivt vilket gör att vi förlorar matchen med 5-6 (2-2) Det görs också mycket positivt trots att BHSK använder fyra spelare som är födda 2005! Nu inleder vi sista fasen av försäsongen och det ser verkligen ljust ut för framtiden. Forza Di Gule.

Gula hälsningar,

Tränare Osman Sudic