IFK MALMÖ FOTBOLL UNGDOM
Fotbollsskola Flickor

Vintersäsong 2020/21 är slut
2021-03-26 11:26

Denna veckas träning var sista träningen för vintersäsongen. Nästa vecka är det inga träningar pga. Påsklovet. Vi kommer få nya tider (Sommarsäsong) och platser tilldelade till oss under nästa vecka där vi kommer återkomma till er när och var ska träningar hållas. Troligtvis så kommer träningar att hållas utomhus. Glöm inte att ladda ner appen Sportadmin för medlemmar så ni kan hålla koll på lagets kalender, inställda träningar, nyheter m.m. IFK Malmö FK vill passa på och tacka alla för en fantastisk Vintersäsong som präglades av många glada barn och utvecklande träningar. Är det någon som kan tänka sig att vara ledare eller tränar för någon åldersgrupp i IFK Malmö FK så är det bara att återkomma till Osman Sudic.

Gula hälsningar

Osman Sudic