P2012

Välkommen till IFK Malmös P11 (2012)
I menyn ovan finner ni allt ni behöver veta om IFK Malmös P11 (Födda 2012)

Vi tränar på Mellanhedens IP Måndagar och onsdagar 17:00-18:30.

Vill ni komma och provträna med detta lag så fyller ni intressenanmälan här nedan så kontaktar vi er i mån om plats.

Har ni några frågor så kan ni kontakta vår ungdomsansvarig Linus Dehman.

Forza IFK Malmö
2021-08-17 07:34
Malmö stadion arena

Hej alla, på lördag 21/8 kl. 16:00 spelar IFK Malmö mot Ljungskile SK i Ettan på Malmö Stadion. För att vi ska göra inramningen ännu bättre har IFK Malmö valt att bjuda på gratis inträde till alla sina spelare och deras föräldrar till denna matchen. Det kommer skickas ut kallelse genom sportadmin där ni svarar om ni kommer eller inte. Kiosk och grill kommer finnas på plats.  Vi hoppas att alla kommer och hejar fram Di Gule ett steg närmare Superettan.

Lagfotografering på agenda för P9
2021-05-11 21:28

Dagens träning inställd
2021-05-05 15:39

Hej alla, tyvärr men vinterkylan ger sig inte och idag kommer det regna under hela dagen vilket kommer göra att vi kommer att ställa in dagens träning. Hade det varit normala tider (utan Corona) så hade vi genomfört träningen. Meteorologer lovar mer värme kommande veckor så vi får hoppas att dom har rätt. Kalender är uppdaterad.

Dags för träningsstart
2021-04-05 20:35

Onsdag 7/4 17:00 drar IFK Malmö FK P9 igång. Träningar sker på Kroksbäcks IP (konstgräs). Träningskläder efter väder. Kalender är uppdaterad.

Från fotbollsskolan till IFK Malmö FK P9
2021-03-26 11:33

IFK Malmö FK vill passa på och tacka alla inblandade för en fantastisk tid i fotbollsskolan som präglades av många glada barn och utvecklande träningar. Fotbollsskolan är slut för denna gruppens del och nu kommer dessa fantaskiska pojkar representera IFK Malmö FK som den yngsta laget.

Denna veckas träning var sista träningen för vintersäsongen. Nästa vecka är det inga träningar pga. Påsklovet. Vi kommer få nya tider (Sommarsäsong) och platser tilldelade till oss under nästa vecka där vi kommer återkomma till er när och var ska träningar hållas.

Seriematcher kommer börja spelas tidigast 1-2 maj 2021.

Glöm inte att ladda ner appen Sportadmin för medlemmar så ni kan hålla koll på lagets kalender, inställda träningar, kallelse till matcher, nyheter m.m.

Är det någon som kan tänka sig att vara ledare eller tränar för någon åldersgrupp i IFK Malmö FK så är det bara att återkomma till Osman Sudic.